AMERICAN GANGSTER

pátek 4. ledna 2008

Nejvtipnější fotbalové výroky roku 2007

Nejvtipnější fotbalové výroky roku 2007



Pomalu se nám blíží začátek nového roku, a právě nyní je nejlepší čas na rekapitulaci toho končícího. Rok 2007 nám nabídl několik krásných fotbalových momentů, ale také řadu vtipných hlášek a přeřeknutí. Proto se redakce EuroFotbal.cz pokusila sestavit žebříček deseti nejlepších výroků.

Po hlasování většiny redaktorského týmu obsadil první místo český reprezentant a hráč italské Fiorentiny Tomáš Ujfaluši, který věrohodně odmítl, že by uhradil nějakou částku za večírek, který uspořádali svěřenci kouče Brucknera po zápase s Německem.

Na záda 29letého obránce však velmi zblízka dýchal Ladislav Škorpil, český mistr vtipných hlášek. Kdyby se sestavoval žebříček například Top 50, zcela jistě by se v něm objevil víckrát, než jednou. Jelikož rady jako: "Všechno se má dělat pořádně. Když koučuju, tak koučuju. Když souložím, tak souložím," určitě nebudou jen tak zapomenuty.

Poslední medailová pozice patří anglickému gólmanovi Davidu Jamesovi, jenž není ochotný dát rozhovor jen tak někomu.

1.místo "Na recepci jsem nic neplatil a ta částka vůbec nesouhlasí." Tomáš Ujfaluši k večírku po zápase s Německem.

2.místo "Můj cíl na sezónu byl každý rok 90 bodů, ale hráči mi to dojebali už ve druhém kole." Ladislav Škorpil.

3.místo "Na rozhovory zapomeňte, dokud mi vaši technici neopraví satelit." David James k reportérovi televize Sky.

4.místo. "Je nezkušený. Ale je zkušený tím, co už má za sebou." Bývalý trenér anglického národního týmu Steve McClaren ke kvalitám Waynea Rooneyho.

5.místo. "Pavel Nedvěd mě s**e. Nemám ho rád." Francouzský obránce Philippe Mexes má jasno.

6.místo. "Směješ se jako debil, ale já to myslím upřímně." Slovní válka mezi Jánem Kozákem a Přemyslem Bičovským po zápase Ružomberoku s Košicemi.

7.místo. "Byl jsem vzrušený, přitom mi trvá dlouho, než se vzruším. Zeptejte se mé manželky." Roy Keane po prvoligové premiéře, kdy jeho Sunderland porazil gólem z poslední minuty Tottenham.

8.místo. "Ivan Horník je člověk, ze kterého vyzařuje velké charisma. S takovými lidmi jsem se vždycky rád potkával." Bývalý prvoligový rozhodčí Milan Šedivý.

9.místo. "Já jsem jako licencovaný trenér vedl mladé hráče už v době, kdy pan Zíka ještě prodával kombajny někde v Argentině." Pavel Paska pálí ve válce fotbalových agentů ostrými.

10.místo "Dřív nebo později zapózuji nahý, abych umlčel ty, kteří tvrdí, že jsem tlustý." Útočník AC Milán Ronaldo.
Autor: Tomáš Honajzer

Žádné komentáře: